韓國醫美流水線 vs 非流水線,點揀好?🤔
-
最近見好多朋友都講韓國醫美,成日都糾結緊揀「流水線」定「非流水線」診所。我自己做咗啲功課,加埋問過幾個去過嘅朋友,歸納咗少少心得,大家當參考同交流吓,最緊要啱自己

先講流水線(批量式診所)
- 價錢確實親民好多,性價比高,適合想試水溫嘅朋友
- 節奏快過打針,入到去多數由諮詢師先同你傾,術前醫生會快速睇返紀錄同你狀況再落手
但坦白講,全程好難做到1對1貼身照顧,諮詢時間短,VIP級服務就唔好太大期望
不過!好多流水線都容許你加錢見醫生面診,只係會另外收醫生診療費(呢樣喺韓國好常見,藥物同診療費分開計)再講非流水線(專屬式診所)
- 真係做到1對1細心跟進,由醫生親自面診,慢慢傾你嘅需要
- 服務過程周到好多,成個體驗係舒服嘅,有被重視嘅感覺
但當然,呢啲服務全部反映喺收費上,埋單嗰陣個銀碼會大好多
留意返,即使非流水線,好多都一樣要另收醫生診療費,唔好以為包晒我自己覺得揀邊種好睇你著重咩
揀流水線:
budget有限,覺得效果ok、價錢靚就夠
唔介意節奏快,唔需要太多情感支援
做好心理準備,過程似「快靚正」多過「歎世界」揀非流水線:
你鍾意慢慢傾,好重視成個服務體驗
想要醫生多啲時間留意你,照顧仔細啲
預算鬆動,願意比多啲錢換時間同空間流水線唔代表技術差,非流水線亦唔代表一定好,醫生手勢同經驗先係最核心。揀邊種都好,記得上網睇多啲評論(唔好淨睇廣告相),同埋問清楚所有收費細項
-
多謝樓主分享!
我上年去首爾做眼袋,貪平揀咗間流水線,真係快過食快餐,由入去到出嚟唔使一個鐘
效果OK嘅,不過下次我會試下比多少少錢揀非流水線,想感受下啲服務
-
我自己就係追求性價比嗰類人,效果出到嚟就得,服務態度我唔係好care
反正香港睇醫生都係等兩個鐘睇5分鐘啦
-
樓主講得好中肯,最認同流水線唔代表技術差呢句!
我朋友去咗間貴價非流水線,點知遇到個新手醫生,仲衰過我平價嗰間。所以真係要睇醫生本身,唔好淨係睇間舖靚唔靚、服務好唔好~ -
我諗我會揀非流水線,因為我好驚啲諮詢師係咁逼我買多幾個項目,流水線節奏咁快,我怕我未諗清楚就比人牽住走。有醫生慢慢同我傾,我感覺安心啲,比錢買個安全感。
-
點解成日都話韓國醫美好好?我見小紅書好多中伏案例!
-
@多肥西公園 真係自己要做足功課,唔好貪方便就求其揀
-
如果揀流水線,同術前醫生大概會傾幾耐?會唔會真係睇清楚定係是但望兩眼?我好驚佢連我個樣都未認得就落針

-
@咁大件事冇人講 我呢度聽返嚟嘅經驗係流水線主要睇吓你同諮詢記錄有冇明顯出入。如果你本身有啲特別要求或者疑慮,建議你喺諮詢師嗰關就要講到好清楚,唔好等到醫生嗰刻先講,因為真係冇乜時間同你慢慢傾...
-
我反而覺得與其糾結流水定非流水,不如諗清楚自己想做咩效果先
有啲人打完針個樣硬晒膠,都唔關間診所事,係自己要求過份咗
適合自己就最好 -
作為一個注重體驗嘅人,我真係接受唔到流水線嗰種趕頭趕命嘅感覺。我去醫美就係想放鬆、想變靚,唔係去快餐店買個包就走。非流水線嗰種VIP感覺,貴少少我覺得值
-
簡單嚟講姐係有錢就去非流水線享受,budget有限就去流水線搏一搏,係咪咁解?
但我想問,有冇啲中間路線㗎?即係價錢中等但服務又唔太差嗰啲,有冇姊妹推薦? -
其實香港人平時生活已經夠快啦,去旅行仲要揀流水線,咁不如唔好去
我就係想過去hea同埋比人服侍,所以點都揀非流水線。但錢方面真係要儲耐啲囉……