美容院終於開番!
好多皮膚問題都想改善,見到有啲儀器同手工可以改善到嘅問題都差唔多
你地會揀做機定手工
Matchalattle 發佈的最佳貼文
-
RE: bellasonic價錢間間美容院都唔同 去左間吊高黎賣既鋪 好唔開心
我次次買套票之前都一定會做好research先,貴咗小小唔緊要,最怕買咁多次但服務唔好╴做得唔開心

Matchalattle 發佈的最新貼文
-
RE: 海關終於做嘢!美容院用冒牌儀器搵笨!!
@頭搖又尾擺 我自己跟咗 Bora Beauty 三年,主力做Pico皮秒去斑。佢地會用皮膚分析機睇清楚你底層黑色素同紅血絲分佈,再睇下點打。呢啲先係專業,唔似啲黑店亂咁用假機。樓主有興趣可以約個 skin analysis 先,完全冇壓力!!
-
RE: 東張西望丨準新娘拍婚紗前接受「美容微針」變惡夢 面部至頸紅腫化膿近毀容 美容院推卸責任
我做過微針滾輪同膠原修復槍
微針滾輪做完之後塊面係紅到關公咁,仲要做果陣好痛
膠原修復槍因為唔係"滾",所以冇咁痛,同埋真係冇修復期
我呢兩樣都係美容院做
不過你問我,我唔會再做微針滾輪
膠原修復槍做完就真係幾靚 -
RE: 春天塊臉又紅又痕 大家有冇穩定肌膚方法?
@idk食鬆糕 其實一次就見效 但如果想有最好效果就要做幾次
但你上到去當然可以試下佢做得好唔好先決定買唔買package啦
就算同一部機同美容師碌塊面嘅手法都有分專唔專業

我就係Bora Beauty到做!


朋友做咗幾次激光真係密咗。有興趣PM我,唔想俾人話打手,但真心覺得有用