簡單嚟講姐係有錢就去非流水線享受,budget有限就去流水線搏一搏,係咪咁解?
但我想問,有冇啲中間路線㗎?即係價錢中等但服務又唔太差嗰啲,有冇姊妹推薦?
努
離線
努力成為好媽媽 發佈的最新貼文
-
RE: 韓國醫美流水線 vs 非流水線,點揀好?🤔
-
RE: 東張西望丨準新娘拍婚紗前接受「美容微針」變惡夢 面部至頸紅腫化膿近毀容 美容院推卸責任
真係睇到心都寒埋!!!諗住靚靚影婚紗相,點知搞到塊面同頸又紅又腫,仲要化膿,幾乎毀容級數
結婚係女人一生人最重要嘅日子之一,而家唔止靚唔到,仲要承受咁大創傷,真係諗起都覺得慘……最離譜係間美容院,出事之後即係玩卸膊,推得一乾二淨!我地香港人成日做facial、打針、做機,但呢單嘢真係一個超大警號

微針本身已經要處理得好小心,消毒、技術、售後跟進樣樣少不得,如果求其搵間無牌或者唔專業嘅,分分鐘靚樣變爛面! -
RE: 年紀大加上湊仔忙皮膚差晒 做完HIFU GOLD 嘅少少分享
@肥底細ball
2000−5000左右都有,都係睇美容院定位同發數。但普通HIFU我做過一次痛到喊,呢部無痛+效果明顯,我覺得值得做 -
RE: 年紀大加上湊仔忙皮膚差晒 做完HIFU GOLD 嘅少少分享
@鮑師傅 我做咗大約3個月左右,而家keep得唔錯。佢話可以維持六個月至一年左右,但我覺得都要睇個人體質同保養。我間中都有敷保濕mask
-
RE: 年紀大加上湊仔忙皮膚差晒 做完HIFU GOLD 嘅少少分享
@小菊花 唔會呀,第一次做完即時已經有少少收緊,但V面效果真係疊加上去嘅。我做完第一次第2-3星期開始覺得塊面實淨咗,第二次做完就更加明顯,唔會話打回原形咁誇張!



湊仔連覺都冇得瞓,塊面真係殘得好快… 如果你都想試,建議揀間信得過嘅!!!