• 版面
    • 最新
    • 標籤
    • 熱門
    • 使用者
    • 群組
    • 註冊
    • 登入

    韓國醫美流水線 vs 非流水線,點揀好?🤔

    已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
    13 貼文 12 Posters 45 瀏覽 1 Watching
    正在載入更多貼文
    • 從舊到新
    • 從新到舊
    • 最多點贊
    回覆
    • 在新貼文中回覆
    登入後回覆
    此主題已被刪除。只有擁有主題管理權限的使用者可以查看。
    • C 離線
      chloe_ky
      最後由 編輯

      樓主講得好中肯,最認同流水線唔代表技術差呢句!
      我朋友去咗間貴價非流水線,點知遇到個新手醫生,仲衰過我平價嗰間。所以真係要睇醫生本身,唔好淨係睇間舖靚唔靚、服務好唔好~

      1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
      • 肥底細ball肥 離線
        肥底細ball
        最後由 編輯

        我諗我會揀非流水線,因為我好驚啲諮詢師係咁逼我買多幾個項目,流水線節奏咁快,我怕我未諗清楚就比人牽住走。有醫生慢慢同我傾,我感覺安心啲,比錢買個安全感。

        1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
        • 多肥西公園多 離線
          多肥西公園
          最後由 編輯

          點解成日都話韓國醫美好好?我見小紅書好多中伏案例!

          安妮亞喜歡這個安 1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
          • 安妮亞喜歡這個安 離線
            安妮亞喜歡這個 @多肥西公園
            最後由 編輯

            @多肥西公園 真係自己要做足功課,唔好貪方便就求其揀

            1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
            • 咁 離線
              咁大件事冇人講
              最後由 編輯

              如果揀流水線,同術前醫生大概會傾幾耐?會唔會真係睇清楚定係是但望兩眼?我好驚佢連我個樣都未認得就落針😰

              貓 1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
              • 貓 離線
                貓貓愛天下 @咁大件事冇人講
                最後由 編輯

                @咁大件事冇人講 我呢度聽返嚟嘅經驗係流水線主要睇吓你同諮詢記錄有冇明顯出入。如果你本身有啲特別要求或者疑慮,建議你喺諮詢師嗰關就要講到好清楚,唔好等到醫生嗰刻先講,因為真係冇乜時間同你慢慢傾...

                1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
                • 我 離線
                  我是個茶壺肥又矮
                  最後由 編輯

                  我反而覺得與其糾結流水定非流水,不如諗清楚自己想做咩效果先
                  有啲人打完針個樣硬晒膠,都唔關間診所事,係自己要求過份咗
                  適合自己就最好

                  1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
                  • 愛用紙巾的人愛 離線
                    愛用紙巾的人
                    最後由 編輯

                    作為一個注重體驗嘅人,我真係接受唔到流水線嗰種趕頭趕命嘅感覺。我去醫美就係想放鬆、想變靚,唔係去快餐店買個包就走。非流水線嗰種VIP感覺,貴少少我覺得值

                    1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
                    • 努 離線
                      努力成為好媽媽
                      最後由 編輯

                      簡單嚟講姐係有錢就去非流水線享受,budget有限就去流水線搏一搏,係咪咁解?😂 但我想問,有冇啲中間路線㗎?即係價錢中等但服務又唔太差嗰啲,有冇姊妹推薦?

                      1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
                      • 真 離線
                        真係唔簡單呀
                        最後由 編輯

                        其實香港人平時生活已經夠快啦,去旅行仲要揀流水線,咁不如唔好去😂 我就係想過去hea同埋比人服侍,所以點都揀非流水線。但錢方面真係要儲耐啲囉……

                        1 條回覆 最後回覆 回覆 引用 0
                        • 第一個貼文
                          最後的貼文