• 版面
    • 最新
    • 標籤
    • 熱門
    • 使用者
    • 群組
    • 註冊
    • 登入
    1. 和你傾
    2. 最新
    登入以發表
    Load new posts
    • 全部主題
    • 新建主題
    • 關注主題
    • 未回覆主題

    • 全部版面

    • 全部標籤
    • T

      Need Homework Help? Expert Academic Support for Better Learning and Success

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|日常
      1
      0 評價
      1 貼文
      7 瀏覽
      尚無回覆
    • 貓

      韓國醫美流水線 vs 非流水線,點揀好?🤔

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      13
      0 評價
      13 貼文
      45 瀏覽
      真
      其實香港人平時生活已經夠快啦,去旅行仲要揀流水線,咁不如唔好去 我就係想過去hea同埋比人服侍,所以點都揀非流水線。但錢方面真係要儲耐啲囉……
    • idk食鬆糕I

      外泌體其實係咩嚟?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      14
      0 評價
      14 貼文
      94 瀏覽
      我愛羽維尼我
      @轉角遇到愛馬仕 醫美導入會好啲 就咁搽就....
    • 媽

      大家咪再亂打瘦瘦針!美國最新研究:肌肉流失快=衰老10歲,復仲快4倍!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|時事
      11
      0 評價
      11 貼文
      482 瀏覽
      肥底細ball肥
      要靚就要付出代價㗎啦...不過唔係用健康找數囉!情願慢慢跑步做Gym
    • C

      ONDA Pro vs ONDA Plus 點揀好?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      18
      0 評價
      18 貼文
      813 瀏覽
      C
      @皮克敏大人 如果你係整體肥胖,真係脂肪多過水腫果隻,ONDA 幫到你減脂肪細胞數量,但唔好當佢係減重工具。我會建議你先減咗一啲體重例如做運動+飲食控制,再用ONDA處理局部頑固位例如大脾、腰,咁樣效果最靚。
    • Y

      必利勁台灣哪裡買

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|理財
      1
      0 評價
      1 貼文
      64 瀏覽
      尚無回覆
    • 港大瑜珈褲美女港

      海關終於做嘢!美容院用冒牌儀器搵笨!!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|時事
      27
      1
      0 評價
      27 貼文
      1k 瀏覽
      小
      我反而想問,有冇邊間係你哋肯定話唔好去嘅黑店?等我blacklist咗先。同埋,有冇人試過某啲樓上舖係真係用正貨、效果又好嘅?可以公開講或者pm都得,救救一眾迷途小羔羊
    • 努

      東張西望丨準新娘拍婚紗前接受「美容微針」變惡夢 面部至頸紅腫化膿近毀容 美容院推卸責任

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      11
      1
      0 評價
      11 貼文
      751 瀏覽
      MatchalattleM
      我做過微針滾輪同膠原修復槍 微針滾輪做完之後塊面係紅到關公咁,仲要做果陣好痛 膠原修復槍因為唔係"滾",所以冇咁痛,同埋真係冇修復期 我呢兩樣都係美容院做 不過你問我,我唔會再做微針滾輪 膠原修復槍做完就真係幾靚
    • C

      你塊面鬆 可能唔關collagen事,係關你啲肌肉事!!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      17
      0 評價
      17 貼文
      607 瀏覽
      一
      唔理咩tech,總之唔使開刀唔使腫唔使復原期,我已經有興趣
    • 努

      年紀大加上湊仔忙皮膚差晒 做完HIFU GOLD 嘅少少分享

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      16
      0 評價
      16 貼文
      680 瀏覽
      曲街曲
      有冇話咩皮膚唔做得?我係敏感肌
    • 點

      奉勸大家唔好再亂節食!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|健康
      13
      0 評價
      13 貼文
      646 瀏覽
      點
      @一哭二鬧三上.... 我自己會準備定healthy snacks!同埋盡量食咗蛋白質先
    • 皮克敏皮

      凹凸洞搞到好灰,Co2 laser定微針射頻好?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      13
      0 評價
      13 貼文
      1k 瀏覽
      皮克敏皮
      @idk食鬆糕 真係最怕遇著呢啲黑店 錢冇咗事少 萬一搞到爛面就...
    • 小菊花小

      旺角美容師偷客信用卡「狂碌」購物 19人做facial中伏失$41萬 警拘6男女

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|時事
      5
      1
      0 評價
      5 貼文
      816 瀏覽
      信軒公用何濟公信
      又係旺角?嗰邊啲美容院真係越嚟越狼死,連卡都敢偷碌
    • C

      做完皮膚分析機,我先知自己黑頭粉刺多到嚇死人

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      19
      0 評價
      19 貼文
      1k 瀏覽
      小菊花小
      我反而覺得針清先係最快嘅方法……不過好嘅美容師難求,試過幾間都係亂咁擠,搞到毛孔愈來愈大,仲要留紅印
    • 毛

      用大半年家用脫毛機 真實分享

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      28
      0 評價
      28 貼文
      2k 瀏覽
      火
      自己都係兩邊都試過,老實講,就算手腳我都覺得美容院好過家用機。家用機打到後期好似停咗咁,始終有少少毛根喺度,美容院激光真係清得乾淨好多~
    • idk食鬆糕I

      春天塊臉又紅又痕 大家有冇穩定肌膚方法?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|日常
      38
      0 評價
      38 貼文
      3k 瀏覽
      我愛羽維尼我
      @咁大件事冇人講 強迫自己放低電話,唔好再碌IG!!!
    • 安妮亞喜歡這個安

      有冇人都係中過美容院伏?分享睇清黑店現形方法

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      15
      0 評價
      15 貼文
      936 瀏覽
      福
      我表妹試過去一間新開嘅,做做下機,個美容師話部機load緊,走咗出去成10分鐘,返嚟時話頭先有個客join咗大plan,問我表妹考唔考慮都join,有折喎。 吓?做做下走去做sales,咁都得?
    • 曲街曲

      有冇人試過抽脂?想知效果係咪真係咁勁!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|健康
      30
      0 評價
      30 貼文
      2k 瀏覽
      1
      抽脂閒閒地幾萬蚊,不如拎去旅行好過 去完旅行開心咗,人都靚啲啦!而且行多啲路都可能瘦埋,一舉兩得
    • 頭搖又尾擺頭

      20頭就開始甩頭髮,有家族遺傳,有無咩解決方法?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|健康
      21
      0 評價
      21 貼文
      1k 瀏覽
      123木頭人1
      @頭搖又尾擺 好欣賞你仲想努力嘅心態 加油
    • 鮑師傅鮑

      真心求淡斑成功例子!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      12
      0 評價
      12 貼文
      849 瀏覽
      鮑師傅鮑
      @chloe_ky 有推薦嘛?