• 版面
    • 最新
    • 標籤
    • 熱門
    • 使用者
    • 群組
    • 註冊
    • 登入
    1. 和你傾
    2. 最新
    登入以發表
    Load new posts
    • 全部主題
    • 新建主題
    • 關注主題
    • 未回覆主題

    • 全部版面

    • 全部標籤
    • C

      ONDA Pro vs ONDA Plus 點揀好?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      18
      0 評價
      18 貼文
      88 瀏覽
      C
      @皮克敏大人 如果你係整體肥胖,真係脂肪多過水腫果隻,ONDA 幫到你減脂肪細胞數量,但唔好當佢係減重工具。我會建議你先減咗一啲體重例如做運動+飲食控制,再用ONDA處理局部頑固位例如大脾、腰,咁樣效果最靚。
    • Y

      必利勁台灣哪裡買

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|理財
      1
      0 評價
      1 貼文
      29 瀏覽
      尚無回覆
    • 港大瑜珈褲美女港

      海關終於做嘢!美容院用冒牌儀器搵笨!!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|時事
      27
      1
      0 評價
      27 貼文
      345 瀏覽
      小
      我反而想問,有冇邊間係你哋肯定話唔好去嘅黑店?等我blacklist咗先。同埋,有冇人試過某啲樓上舖係真係用正貨、效果又好嘅?可以公開講或者pm都得,救救一眾迷途小羔羊
    • 努

      東張西望丨準新娘拍婚紗前接受「美容微針」變惡夢 面部至頸紅腫化膿近毀容 美容院推卸責任

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      11
      1
      0 評價
      11 貼文
      129 瀏覽
      MatchalattleM
      我做過微針滾輪同膠原修復槍 微針滾輪做完之後塊面係紅到關公咁,仲要做果陣好痛 膠原修復槍因為唔係"滾",所以冇咁痛,同埋真係冇修復期 我呢兩樣都係美容院做 不過你問我,我唔會再做微針滾輪 膠原修復槍做完就真係幾靚
    • C

      你塊面鬆 可能唔關collagen事,係關你啲肌肉事!!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      17
      0 評價
      17 貼文
      164 瀏覽
      一
      唔理咩tech,總之唔使開刀唔使腫唔使復原期,我已經有興趣
    • 努

      年紀大加上湊仔忙皮膚差晒 做完HIFU GOLD 嘅少少分享

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      16
      0 評價
      16 貼文
      234 瀏覽
      曲街曲
      有冇話咩皮膚唔做得?我係敏感肌
    • 點

      奉勸大家唔好再亂節食!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|健康
      13
      0 評價
      13 貼文
      300 瀏覽
      點
      @一哭二鬧三上.... 我自己會準備定healthy snacks!同埋盡量食咗蛋白質先
    • 皮克敏皮

      凹凸洞搞到好灰,Co2 laser定微針射頻好?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      13
      0 評價
      13 貼文
      795 瀏覽
      皮克敏皮
      @idk食鬆糕 真係最怕遇著呢啲黑店 錢冇咗事少 萬一搞到爛面就...
    • 小菊花小

      旺角美容師偷客信用卡「狂碌」購物 19人做facial中伏失$41萬 警拘6男女

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|時事
      5
      1
      0 評價
      5 貼文
      537 瀏覽
      信軒公用何濟公信
      又係旺角?嗰邊啲美容院真係越嚟越狼死,連卡都敢偷碌
    • C

      做完皮膚分析機,我先知自己黑頭粉刺多到嚇死人

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      19
      0 評價
      19 貼文
      956 瀏覽
      小菊花小
      我反而覺得針清先係最快嘅方法……不過好嘅美容師難求,試過幾間都係亂咁擠,搞到毛孔愈來愈大,仲要留紅印
    • 毛

      用大半年家用脫毛機 真實分享

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      28
      0 評價
      28 貼文
      1k 瀏覽
      火
      自己都係兩邊都試過,老實講,就算手腳我都覺得美容院好過家用機。家用機打到後期好似停咗咁,始終有少少毛根喺度,美容院激光真係清得乾淨好多~
    • idk食鬆糕I

      春天塊臉又紅又痕 大家有冇穩定肌膚方法?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|日常
      38
      0 評價
      38 貼文
      2k 瀏覽
      我愛羽維尼我
      @咁大件事冇人講 強迫自己放低電話,唔好再碌IG!!!
    • 安妮亞喜歡這個安

      有冇人都係中過美容院伏?分享睇清黑店現形方法

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      15
      0 評價
      15 貼文
      724 瀏覽
      福
      我表妹試過去一間新開嘅,做做下機,個美容師話部機load緊,走咗出去成10分鐘,返嚟時話頭先有個客join咗大plan,問我表妹考唔考慮都join,有折喎。 吓?做做下走去做sales,咁都得?
    • 曲街曲

      有冇人試過抽脂?想知效果係咪真係咁勁!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|健康
      30
      0 評價
      30 貼文
      1k 瀏覽
      1
      抽脂閒閒地幾萬蚊,不如拎去旅行好過 去完旅行開心咗,人都靚啲啦!而且行多啲路都可能瘦埋,一舉兩得
    • 頭搖又尾擺頭

      20頭就開始甩頭髮,有家族遺傳,有無咩解決方法?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|健康
      21
      0 評價
      21 貼文
      940 瀏覽
      123木頭人1
      @頭搖又尾擺 好欣賞你仲想努力嘅心態 加油
    • 鮑師傅鮑

      真心求淡斑成功例子!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      12
      0 評價
      12 貼文
      557 瀏覽
      鮑師傅鮑
      @chloe_ky 有推薦嘛?
    • 港大瑜珈褲美女港

      膠原蛋白丸 | 有冇人都食緊?一齊傾下!

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      14
      0 評價
      14 貼文
      682 瀏覽
      多肥西公園多
      @Matchalattle 就咁飲係會有味咖 我通常加落牛奶到一齊飲
    • 1

      轉工壓力大到甩頭髮 有冇女仔有類似經歷?

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|日常
      21
      0 評價
      21 貼文
      1k 瀏覽
      咁
      @15歲女學生 [image: 1770091033692-378754b9-da7d-48ea-9d31-0c421e354b3b-image.png] 我用呢隻~
    • C

      教大家使用護膚品份量

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|扮靚
      8
      0 評價
      8 貼文
      360 瀏覽
      轉角遇到愛馬仕轉
      護膚品同拍拖一樣,夾先最重要 勉強用反而傷皮膚,換到合適嘅時候真係會覺得 啊!原來係咁舒服㗎
    • 寡人寡

      各位男士有冇脫髮問題

      關注中 忽略中 已排程 已置頂 已鎖定 已移動 傾|健康
      4
      0 評價
      4 貼文
      230 瀏覽
      轉角遇到愛馬仕轉
      依加好多頭皮護理都有用咖~ 仲幾舒服添 (中意出去比人洗下頭