其實香港人平時生活已經夠快啦,去旅行仲要揀流水線,咁不如唔好去
我就係想過去hea同埋比人服侍,所以點都揀非流水線。但錢方面真係要儲耐啲囉……
真
離線
真係唔簡單呀 發佈的最新貼文
-
RE: 韓國醫美流水線 vs 非流水線,點揀好?🤔
-
RE: 海關終於做嘢!美容院用冒牌儀器搵笨!!
屌,我上年喺旺角某美容院做咗成萬蚊嘅無創拉提,做完完全無感覺,仲以為自己體質問題。而家睇嚟中咗伏,請問海關可唔可以公開個名單?等我去對吓有冇幫襯過嗰間

其實香港人平時生活已經夠快啦,去旅行仲要揀流水線,咁不如唔好去
我就係想過去hea同埋比人服侍,所以點都揀非流水線。但錢方面真係要儲耐啲囉……
屌,我上年喺旺角某美容院做咗成萬蚊嘅無創拉提,做完完全無感覺,仲以為自己體質問題。而家睇嚟中咗伏,請問海關可唔可以公開個名單?等我去對吓有冇幫襯過嗰間